top of page
  • Foto del escritorProxecto Integrado

Os xoguetes... (Álvaro Cunqueiro 1º C)

Os xoguetes

da habitación

corren e corren

como un camión.

Ao lonxe

escoito unha voz

e cando miro

é unha noz.

Cando o teléfono

soa e soa

eu contesto,

era a miña avoa.

Eu na clase,

os mestres explican,

e cando me dou conta

os ollos se desvían.

Álvaro Cunqueiro,

escritor xenial,

eu fago poemas

como o meu familiar.

E cada noite

na miña cabeza

eu escóitoo

dándome ideas.

E se falo

deste escritor

teño que dicirvos

que fixo o mellor.



32 visualizaciones0 comentarios

Entradas Recientes

Ver todo

Poemas (Javier y Fran, 1º ESO A)

Vermello como o sangue, azul como o ceo, o amor cheira e non o quero. O amor é como a guerra, que bico ata a terra. As rosas non se tocan, adóranse. Os corpos son como flores, viven con amores. Primav

bottom of page