top of page
  • Foto del escritorProxecto Integrado

Nin 12 anos (Samuel López, 1º C)

Actualizado: 14 feb 2019

Eu non tiña nin doce anos cando nos tivemos que mudar ao campo, nos Estados Unidos. Eu era un neno alegre e enerxético, pero tamén tiña unha característica, era moi curioso, cousa que arruinou a miña infancia.


Todo comezou unha tarde de inverno. Como non tiña moitos amigos, quedaba no campo pegando chimpos, de aquí para alá. Así foi como cheguei a unhas ruínas, e nelas, atopei un pozo cunha reixa tapándoo de forma moi sólida. Como estaba moi aburrido e o meu único compañeiro era a curiosidade, asomei a cabeza pola reixa, pero o único que mirei foi un abismo sen fondo. Foi nese momento cando quedei teso ao escoitar unha voz moi ronca que proviña do fondo do pozo, parecía a voz dun ancián.


- Hola -preguntou a voz.

- Hola -non me puiden resistir a responder.

- ¿Como te llamas? -eu quedei un momento en silencio.

- Me llamo Juan -sen atreverme a preguntar. ¿Cómo llegaste ahí abajo? -preguntei, por fin.


A voz non volveu responder. Tardou uns segundos en contestar.

- Un niño muy travieso me empujó aquí hace mucho tiempo.

- ¿Cómo es que estás vivo? -Preguntei.


Outra vez, a voz tardou moito en falar.


- Juan, ¿quieres verme?


Quedei paralizado cando tal cousa me pasou pola cabeza. E a voz volveu preguntar.


- Juan, ¿quieres verme?


Foi nese momento cando a reixa do pozo empezou a levantarse e...


O único que fixen foi correr sen parar. A cabeza quedou en branco cando mirei tal cousa, incluso sentín que algo me perseguía.


Actualmente, teño 47 anos e ninguén cre o que vin aquel día, só a miña noiva. Por aquela situación, nunca saio de casa.




24 visualizaciones0 comentarios

Entradas Recientes

Ver todo

Poemas (Javier y Fran, 1º ESO A)

Vermello como o sangue, azul como o ceo, o amor cheira e non o quero. O amor é como a guerra, que bico ata a terra. As rosas non se tocan, adóranse. Os corpos son como flores, viven con amores. Primav

bottom of page