top of page
  • Foto del escritorProxecto Integrado

A luz da mañá (Álvaro Cunqueiro, 1º C)

A luz da mañá

como a marea salgada

tráeme por favor

a miña desexada amada.

Cando ti queres

verme ao amencer

entras pola miña ventá

e levántasme co teu fresco aire.

Que queres meu amor?

Que queres, as miñas caricias?

Ti es todo o que entra na miña vida.

Cando estou triste

póñote no móbil

entras polas miñas orellas

e afástase a tristura.

Es ti?

Sodes vós!

Os que estades no meu corazón.

O gran amor non é un só sentimento

mestúroos todos e por iso creo os meus versos.

15 visualizaciones0 comentarios

Entradas Recientes

Ver todo

Poemas (Javier y Fran, 1º ESO A)

Vermello como o sangue, azul como o ceo, o amor cheira e non o quero. O amor é como a guerra, que bico ata a terra. As rosas non se tocan, adóranse. Os corpos son como flores, viven con amores. Primav

bottom of page